Komisija za študijsko področje - navodilo za oddajo vloge
Študente obveščamo, da bo naslednja seja Komisije za študijsko področje potekala v mesecu marcu 2025. Vlogo z dokazili oddate samo preko informacijskega sistema VIS, do petka, 14. marca 2025 do 23.59.
Opis postopka oddaje vloge ter spremljanje reševanje vloge:
- v levem Meniju izbere rubriko: PROŠNJE – Vnos prošenj.
Izbere prošnjo (po ponujenem naboru) ter izpolni rubrike.
- Vloga za izboljšanje ocene
- Vloga za nadaljevanje študij po prekinitvi (v nadaljevanju izberite za nadaljevanje študija; za dokončanje študija)
- Vloga za dodelitev posebnega statusa študenta (k prilogi obvezno izpolnite obrazec – priloga 1)
- Vloga za dodelitev statusa študenta s posebnimi potrebami (k prilogi obvezno izpolnite obrazec – priloga 2)
- Vloge drugo
Nato klikne na »Oddaj in natisni«. Pojavi se besedilo:
Prošnja je bila uspešno oddana, pripravite tiskalnik ter pritisnite gumb Natisni.
Vlogo podpišite ter jo (z dokazili) posredujte v študentski referat fakultete. S tem postopkom bo vloga uspešno oddana.
V meniju PROŠNJE – Pregled prošenj - spremljate faze reševanja vloge.
Po oddaji prošnje se pojavi status: Prošnja uspešno izpolnjena.
Po prejemu in potrditvi vloge (in dokazil) v študenskem referatu se status spremeni v: Oddana prošnja.
Po obravnavi vloge na Komisiji za študijsko področje, boste sklep prejeli v meniju Prošnje.
Datum odpreme in vročitve se zaznamujeta v informacijskem sistemu VIS.
Študent lahko sklep, s katerim je bila njegova vloga zavržena ali zavrnjena, izpodbija s pritožbo, ki jo vloži najpozneje v osmih delovnih dneh od vročitve sklepa. Pritožba se lahko vloži zaradi nepopolno ali napačno ugotovljenega dejanskega stanja, obstoječega v času odločanja, kršitve materialnega prava in bistvenih kršitev pravil postopka.
V meniju Prošnje – Obravnavane prošnje - Pregled prošenj – klinite na gumb »Oddaja pritožbe«.
Študent iz vnaprej pripravljenega nabora (skladno s 106. čl.) Statuta UL izbere vzrok in obvezno izpolni polje »Utemeljitev pritožbe«. Ko študent izpolni vsa zahtevana polja, lahko pritožbo natisne (pojavi se besedilo: Pritožba je bila uspešno oddana, pripravite tiskalnik ter pritisnite gumb Natisni. Pritožbo podpišite ter jo (z dokazili) posredujte v študentski referat fakultete. S tem postopkom bo pritožba uspešno oddana). V meniju se pojavi status: Prošnje – Pregled prošenj – Oddane pritožbe – Pritožba uspešno oddana.
Sklep na pritožbo bo izdan in vročen najkasneje v roku 1 meseca od vložitve pritože (rok začne teči z dnem, ko je v sistemu VIS vnesem »Datum sprejema pritožbe«).
Odločitev bo študentu sporočena preko informacijskega sistema VIS – meni Prošnje – Pregled prošenj - Obravnavane pritožbe. Ko študent prvič pogleda (s klikom na gumb: Izberi), se zabeleži »Datum vpogleda sklepa pritožbe«. Status pritožbe se v informacijskem sistemu VIS spremeni iz »vpogled še ni izveden« v »že opravljen vpogled«. Sklep organa o pritožbi je skladno s 109. čl. Statuta UL dokončen.
Študent mora k določenim skupinam vlog priložiti ustrezna dokazila (npr. zdravniško potrdilo, ki mora vsebovati mnenje zdravnika, da v določenem obdobju ni bil sposoben opravljati svojih študijskih obveznosti in navedbo časovnega obdobja; dokazilo o starševstvu; potrdilo Centra za socialno delo).
Skladno s cenikom UL za štud. l. 2024/25 se zaračunava izdaja sklepov o določitvi pogojev za nadaljevanje študija po prekinitvi.
Tanja Kadunc prof. dr. Lucija Peterlin Mašič
Vodja študentskega referata Prodekanja za študijsko področje
Objavljeno: 27. november 2024 | Študij